Blogger'a Twitter nasıl eklenir?



Twitter'a üyeyseniz Twitter'daki son yazdıklarınızı(tweetlerinizi) sitenize ekleyebilirsiniz.

(Büyük halleri için resimlerin üzerine tıklayın.)


http://twitter.com/goodies/widget_profile adresine gidin.




Kullanıcı adınızı girin. Yükseklik, tema, bağlantı rengi seçeneklerini isteğinize göre belirleyin.

Auto expand photos kutucuğunu işaretlerseniz eklediğiniz fotoğraf ve resimler otomatik olarak açılmış görünür. İşaretlemezseniz link olarak verilir.

İşiniz bittiğinde "Bileşen Oluştur" buttonuna tıklayın. Oluşturulan kod karşınıza çıkaca. Bu kodu kopyalayın ve blogunuza giriş yaparak Yerleşim kısmına gelin. Gadget Ekle 'ye tıklayarak HTML/JavaScript eklentisini seçin. İçerik kısmına, resimde göründüğü gibi, kopyaladığınız kodu yapıştırın ve kaydet'i tıklayın.


Gadget'i, yani eklentiyi, blogunuzda twitlerinizin görünmesini istediğiniz yere taşıyın ve sağ üstteki Düzenlemeyi Kaydet butonuna tıklayın.









Yorumlar

  1. bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. bende ekledim çok güzel ve çok kolay gerçekten çok teşekkür ederim :):)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, walla paylaşımınız ne kadar makbule geçti anlatamam, çok teşekkürler.. bana da beklerim.. sık sık uğrarım artık :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. bende sizin anlatımınızla yaptım. teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. çok yardımcı oldunuz saolun

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım çok yardımcı oldu, bloguma tweetlerimi ekleyebildim, teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  7. teknoloji hakkında bilgiler almak istiyorsanız eğer kendi bloguma beklerim sizleri
    http://intonalnews.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ben yaptım ama henüz tweetlerim görün müyo bişeyleri yanlış mı yaptım acaba

    YanıtlaSil
  9. niques, eğer anlattığım gibi yaptıysan görünmesi lazım, belki biraz beklemen gerekebilir. Yine de olmazsa kaldırıp tekrar dene bence.

    YanıtlaSil
  10. aynısını yapıyorum eklıyor ama twetlerım cıkmıo :(:(

    YanıtlaSil
  11. eğer sitene ekledikten sonra hiç tweet atmadıysan ondan görünmüyor olabilir. çünkü ben de diğer siteme yeni ekledim ve sadece ekledikten sonra yazdığım tweet (yani 1 tane) görünüyor diğerleri görünmüyor.

    YanıtlaSil
  12. şimdi bloguna ve twitter'ına baktım. Senin twitter hesabın korumalı olduğu için göstermiyor olmalı.
    Çünkü siteme eklediğim twitter eklentisinde bir de senin twitter kullanıcı adını denedim ve bende de hiçbir şey görünmedi. Bu eklentiyi kullanmak için hesabını herkese açık olarak ayarlamalısın.

    YanıtlaSil
  13. cok makbule gecti. 2 dakikada yaptim. supersiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder